Krvavý koleno

21. srpna 2011 v 14:18 | fijalka |  kološlapka
V pátek odpoledne lilo jak blázen, vyrazila sem z práce, když přestalo, a jela, jako dycky za deště, max opatrně. Už nepršelo, ani nebylo šero. Od května jezdim v reflexní vestě, měla sem jí na sobě eště na oranžový bundě.

Asi v půlce cesty domu sem zrovna jela po cyklopruhu po ulici V Olšinách. V místech, kde je měřič rychlosti, sem za sebou slyšela rámus, projela vedle mě čtyřkolka asi 80-90 km/h (na ten měřič se dycky dívám), takže sem skoro zastavila, páč sem se trochu bála. Byla už sem u křižovatky, kde hlavní ulici V Olšinách protíná cesta vedoucí na parkoviště, uprostřed vlevo ode mě stálo auto, kerý se chystalo buď vjet na hlavní, po který sem jela, anebo jí krosnout na parkoviště. Stálo. Já sem se pomalu rozjížděla, že pojedu dál (furt rovně), a když sem byla na úrovni křižovatky, ono stojící auto se rozjelo a pak už sem jen sledovala jeho čumák a nevěřila sem svejm očím, že jede do mě. Žďuch a bylo to. Můj první vopravdickej střet s autem (loňskej ťuk pneumatikou do mýho kotníku nepočítám, to bylo malý a bez pádu), auto do kola zleva zboku, kolo se smejklo po mokrym a ja se smejkla k zemi.

Při těch nízkejch rychlostech nás obou byl ten dopad asi ne tak dramatickej (krvavý koleno a sedřený lejtko). Pani vylezla, omlouvala se, vobě sme byly trochu v šoku. Byla děsně milá a sympatická a já odmítla její telefonní číslo. A vocaď nastalo drama - v mý hlavě. Když sem se voprášila a jela dál, zjistila sem, že mám zadní kolo rozhozený a možná něco se šlapkou. Chtěla sem bejt co nejdřív doma. Jenomže sem si od tý doby strašně nadávala, že sem největší debil na světě. Měla sem zavolat policajty, a minimálně si vzít na pani telefon. Achjo achjo. Tímhle se z toho terapeuticky vypisuju, aby mě to už tak nesralo.

Koleno přestalo týct druhej den, vobě nohy teda cejtim furt, ale je to jenom natlučený a sedřený. A zejtra do servisu. Aaaaaachjo.

Na obrázku sem naznačila, kde to přesně bylo. Červená šipka sem já, fialová šipka pani, co mě neviděla, a oranžovej puntik je místo střetu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 fijalka fijalka | 22. srpna 2011 v 11:11 | Reagovat

Jo ráno se na mě cestou naproti tomu místu usmál bagr, takže tim je špatněj zážitek z jedný setiny vyrovnanej. A odhad servisu je 200 kč.

2 simona simona | 22. srpna 2011 v 11:36 | Reagovat

Marti bezva, už jsem si přečetla co se ti stalo, protože jsem blb ve facebooku a už jsem pochopila, že musím číst od spodu. prožila jsi velké setkání se změnou, jak rychle by se život mohl změnit, co?
[1]:

3 fijalka fijalka | 22. srpna 2011 v 12:40 | Reagovat

Je to fik fik. Strašně rychlý ale trochu i pomalý, že přitom stíháš dobře sledovat jak se ty dějiny dějou, mám před vočima čumák toho auta jak se blížilo a mě se tomu nechtělo věřit..

4 Jirka Jirka | Web | 29. srpna 2011 v 17:04 | Reagovat

A tim prispevkem ´s oslavila vtrhnuti tanku do tyhle zeme. Doufam, ze koleno se uz zasejc vohejba u slapani na kole. A davej vetsi pozor! Autisti nedavaj, jsou voplechovany!

5 fijalka fijalka | Web | 30. srpna 2011 v 15:05 | Reagovat

Todle bylo jetý docela v pozoru:) S něčim neuděláš nic. Už se to po krajích odlupuje a vohejbá se dobře.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.